Hulp nodig?

Waar te repareren?

Is uw Moulinex toestel kapot? Geen paniek, wij hebben een oplossing voor u


Of uw product nu onder garantie is of buiten de garantie valt, hieronder vindt u de verschillende mogelijkheden om uw toestel toe te vertrouwen aan één van onze erkende herstellers.

Kiest u voor de Click&Repair formule

Registreer uw toestel hier en volg uw reparatie via de E-Care website

  • Enkel de zendingen vanuit België zijn toegestaan
  • GRATIS verzend- en retourkosten alleen voor producten onder garantie.

België

Ga naar de balie of stuur uw pakket op eigen kosten naar:

BP ELECTRO

Rue Gaston Durvaux 24
6043 Ransart
Email: [email protected]

Open van maandag tot donderdag van 13:00 tot 19:00

Groothertogdom Luxemburg

Ga naar de balie of stuur uw pakket op eigen kosten naar:

SER-TEC

Rue du Château d'eau 5
L-3354 LEUDELANGE
Telefoon: +352 37 20 44 401
Email: [email protected]

Opend van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 12:00 uur en van 14:00 tot 17:00 uur

BELANGRIJKE OPMERKINGEN


  • Uw product moet compleet, schoon en leeg zijn van alle inhoud (koffie, water, olie, enz.).

  • Voeg een zo volledig mogelijke beschrijving van de storing toe, evenals uw volledige contactgegevens inclusief een e-mailadres.

  • Een kopie van uw aankooptitel is verplicht om de garantieoproep te rechtvaardigen, anders wordt u een offerte toegestuurd.

  • Een apparaat dat bij een afgiftepunt wordt afgeleverd of naar een reparateur wordt verzonden, moet naar behoren worden verpakt om het te beschermen tegen eventuele transportschade. Wij verwerpen alle aansprakelijkheid voor eventuele transportschade.

Waar koop je een reserveonderdeel of accessoire?


Ga naar onze Online Accessoires Store


Neem contact op met een winkel die gespecialiseerd is in de verkoop van reserveonderdelen en accessoires voor huishoudtoestellen (onderstaande lijst niet sluitend)


Heeft u de antwoorden op uw vragen niet gevonden of wilt u meer informatie? Neem contact met ons op