1. Contacteer Consumentenservice Moulinex
Je kan contact opnemen met onze klantendienst voor elke vraag in verband met onze producten en diensten. Om snel een antwoord te vinden, nodigen we je echter eerst uit de volgende secties te raadplegen:
Herstelling binnen of buiten de garantie
Herstelling binnen of buiten de garantie Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen Vind je Accessoires/Onderdelen
Vind je Accessoires/Onderdelen Raadpleeg een handleiding
Raadpleeg een handleiding Onze garantievoorwaarden
Onze garantievoorwaarden Toewijding tot herstelling
Toewijding tot herstelling
2. Werkt je toestel niet meer?
Is je toestel nog in garantie?
Dan kan het gratis hersteld worden bij één van onze erkende hersteldiensten.
Als je product niet meer onder garantie valt, dan zijn er 2 opties:
- Je kan rechtstreeks naar één van onze erkende hersteldiensten gaan. Zij zullen met plezier je toestel onderzoeken en een schatting maken van de reparatiekosten.
- Als je je toestel liever zelf herstelt, kan je onderdelen en accessoires kopen in onze online accessoirewinkel en onze online hulp raadplegen.
3. Zoek je nog andere informatie? Raadpleeg volgende rubrieken:
4. U kan contact opnemen met onze Klantendienst
per post
GROUPE SEB BELGIUM
Avenue de l’Espérance 25 ZI
6220 Fleurus
Numéro de TVA : BE0401.515.266
Via telefoon
Consumentendienst: 071/82 52 60
Van maandag tot vrijdag 9u-18u